Tiivistelmä päätöksen sisällöstä
Lääkäri piti vastaanottoa aluksi kerran viikossa ja myöhemmin kolmena päivänä viikossa ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön terveysasemalla. Häntä avusti säätiön palkkaama henkilökunta ja hän käytti säätiön tutkimusvälineitä. Säätiö suoritti lääkärille palkkion kustakin vastaanotolla käyneestä potilaasta. Lääkäri oli työsuhteessa säätiöön. I -jaosto
Lainkohdat
TEL 1 § 1 mom1
Lisää tietoa aiheesta
TEL/YEL